fredag 12. februar 2010

Rødhette modellert


Rødhette modellert

Har kommet sikkelig i gang med modellering og koser meg veldig hehe. Skjønner ikke at jeg ikke likte det før. Nå gjør jeg ikke noe annet enn å tenke på hva jeg skal lage neste gang.

Modellering på seg selv er ikke så vanskelig. Det er noen basisteknikker og grep man kan lære og så er man i gang. Det som er vanskelig (syns jeg) er å finne på egen figurer istf å kopiere andre sine. Tar meg selv hele tiden i at jeg studere folk bedre, ser på ansikts utrykkene og tenker på forskjellige posisjoner jeg kan sette mine modellerte figurer i. Utforderingen i det er veldig stor for man henger lett igjen i en stilling og stil

Hvis det blir nok påmeldte så skal jeg reise til Sarpsborg for å holde modellerings kurs 27. februar. Mer informasjon finner du på www.kakeboksen.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar